Ako a prečo vznikla stránka

Milé mamy, milé dievčatá

túto stránku som začala robiť preto, že:

  • Hľadala som spoločnú činnosť pre mňa – maminu a moju dcéru. Dcéru nenápadne vplávavajúcu do veku, keď oči prevrátené stĺpikom sú najčastejším spôsobom komunikácie dieťaťa s rodičom. My mamy vieme, že toto obdobie prejde, že je to “len obdobie”. Len dcéry to ešte nevedia, že je to len obdobie 🙂 Je preto na nás, aby sme si vzťahy nepokazili zákazmi a príkazmi, a snažili sa s tínedžerkami komunikovať. Aj keď všetko, čo robíme, zdá sa im v tejto chvíli nesmierne otravné alebo trápne 🙂
  • Doba mobilová, ktorá je všade okolo nás je strašidelná. V dôsledku vyčančaných účtov na sociálnych deti strácajú pozitívny sebaobraz. Ak s deťmi dostatočne nehovoríme o tom, že fotky tých naj influencerov sú starostlivo premyslené a často krát filtrami a apkami upravené, tak si budú myslieť, že existuje a najlepšie čo ich môže postretnúť, je len takýto vyumelkovaný krásny svet. Svet, kde sa stráca prirodzenosť, kde sa zabúda na osobné stretnutia… Na druhej strane si myslím, že deti nemožno od sveta sociálnych sietí úplne odrezať. Dospievanie je vek, kedy silne potrebujú zaradenie do skupiny rovesníkov, prijatie. Ak nevedia o čom sú siete, tak sú odmietané, ostrakizované. Preto som sa pokúsila týmto spôsobom, týmto projektom, dospieť k tomu, že riadeným spoločným postupom sa so sieťami oboznámime. Dúfam, že to utne potrebu vyhľadávať ich poza chrbát nás rodičov, vytvárať si tajné účty, publikovať fotky, ktoré sú príliš súkromné… skrátka pomôcť dieťaťu pochopiť, ako sociálne siete fungujú, že je to do veľkej miery hlavne o marketingu.
  • Vreckové! Na tejto stránke sú affiliate produkty. T.j. sme registrovaní ako publisher v affiliate sieti Dognet, Affial, CJ a používame produktové feedy inzerentov. Vyberáme vecičky z eshopov s ktorými máme skúsenosti, alebo po ktorých baby túžia a sú v zozname želaní mojej dcéry. Táto časť stránky vám môže slúžiť ako inšpirácia, keď hľadáte darček pre dievčatá vo veku 10-15 rokov. Affiliate marketing je spôsob reklamy, spôsob privedenia zákazníkov na eshop. Mnoho známych eshopov ho využíva, dokáže im okrem reklám v Googli, Facebooku a na iných sociálnych sieťach priviesť niekedy aj 20% nových zákazníkov. Pretože publisheri často vytvárajú zaujímavý a jedinečný obsah, aj optimalizujú stránky pre vyhľadávače. Ak privedený zákazník zrealizuje a zaplatí v eshope objednávku, dostaneme za to dohodnutú províziu. Aby som svoju dcéru motivovala k spolutvoreniu tejto stránky, všetky provízie cez ňu získané dostane ako + k vreckovému.
  • Je to čosi takéto vo mne, matke a žene: Nechcem, aby dcéra ponúkala na sociálnych sieťach svoje telo, seba a zarábala si svojim telom, ako mnohé influencerky. A nemusia to byť hneď nevkusné fotky, aké vás možno napadnú. Sociálne siete znamenajú predovšetkým stratu súkromia a neviem, v akom veku sú deti schopné domyslieť dôsledky tejto straty. A či to vieme posúdiť my rodičia, ktorí sme nevyrástli s mobilmi v ruke. Často sa infulencerky mamy, nepýtajú sa svojich bábätiek, či malých detí na súhlas. Nepýtajú sa, či chcú byť už také malé a nastálo a navždy vryté do pamäti všetkých, čím stratia do budúcnosti súkromie…

Budeme tu o tom prísať články. Máme kopu kreatívnych nápadov, ktoré sa pokúsia vzdorovať alebo konkurovať obsahu, ktorý sa dnes núka na internete… nie, nebudeme mravokárne, iba sa budeme snažiť byť veľmi tvorivé.

Začítajte sa do našej stránky, pozrite si naše profily na sieťach a dajte nám úprimne vedieť, ako sa nám to darí 🙂

Mama a dcéra